Értékeink és az Ön jogai
Szemészeti klinikánk speciális szemészeti szolgáltatásokat nyújt a magas színvonalú szemápolási kezelést igénylő betegek számára
Szemészeti klinikánk speciális szemészeti szolgáltatásokat nyújt a magas színvonalú szemápolási kezelést igénylő betegek számára
A Saint James Szemészeti Központ csapata elkötelezett amellett, hogy meleg és barátságos fogadtatást kínáljon az összes páciense számára. A vizsgálat és a kezelés minden pillanatban a páciens igényeire fókuszálva, olyan kiváló minőségű szolgáltatást nyújtson, amire méltán lehet büszke minden nap.
Ezek a prioritásaink:
Arra törekszünk, hogy szemészeti szolgáltatásuk biztonsági és hatékonysági színvonalát folyamatosan javítsuk.
Célunk, hogy a vizsgálati módszereink, kezelési eljárásaink folyamatos fejlesztésével növelhessük pácienseink elégedettségi érzését.
Szeretnénk túlszárnyalni pácienseink elvárásait, hogy mindenki elégedetten távozzon klinikánkról.
Pontosság és hatékonyság.
Mindig pontosak és hatékonyak leszünk. A tervezett időben konzultációkat, teszteket és eljárásokat folytatunk, és szükség esetén előzetes értesítést küldünk a változásokról.
Pácienseinket méltósággal és tisztelettel kezeljük.
Betegeink hiedelmeit és értékeit méltósággal és tisztelettel kezeljük. Szolgáltatásainkat bőrszín, nem, életkor, fogyatékosság, egészségügyi állapot, családi állapot, nemzeti vagy etnikai származás, vallás vagy fizetési forrás figyelembevétele nélkül kínáljuk.
Arra törekszünk, hogy klinikánkat hozzáférhetővé tegyük a fogyatékossággal élő és más, speciális igényű emberek számára is.
Biztonságot és szakértelmet szem előtt tartva járunk el.
Mindig az Ön biztonsága és kényelme szem előtt tartásával cselekszünk és megfelelő információkat szolgáltatunk bármilyen aggodalmára vonatkozóan.
Kényelmes létesítményeket biztosítunk a várakozáshoz, és biztosítjuk, hogy létesítményeink megfeleljenek a nemzetközi egészségügyi és biztonsági előírásoknak.
Tiszteletben tartjuk a személyiségi jogait és a titoktartási kötelezettségünket.
A gondozásával kapcsolatos minden kommunikációt és nyilvántartást bizalmasan kezelünk. A vizsgálatokat diszkréten és bizalmasan végezzük, ésszerű vizuális és hallható adatvédelmet biztosítva.
Önnek joga van ahhoz, hogy az egészségügyi nyilvántartását csak az Ön gondozásában részt vevő személyek, a minőséget ellenőrző személyek, vagy a törvények / rendeletek által felhatalmazott személyek olvassák el.
A panaszok azonnali kezelése.
Elköteleztük magunkat az összes panasz objektív, együttérző és gyors kezelése mellett.
Önnek joga van megtagadni a szolgáltatást, de a pácienseknek konzultálniuk kell orvosukkal szemészeti tanácsadójukkal, hogy tisztában legyenek a döntés következményeivel.
Arra kérjük betegeinket, hogy segítsenek a lehető legjobb egészségügyi szolgáltatás nyújtásában a következők betartásával:
A kérdések teljes körű megválaszolása.
Kérjük, részletesen olvassa át tájékoztató füzeteinket és dokumentumainkat és töltse ki pontosan kérdőíveinket a saját biztonsága érdekében.
Együttműködés a szemészeti szolgáltatás nyújtójával.
Kérjük, vegyen részt és kérjen további információkat bármiről, amit nem ért. Ne felejtse el a lehető leghamarabb értesíteni szolgáltatót, ha késni fog, vagy le kell mondania egy találkozót.
Más pácienseink tisztelete.
Kérjük, tartsa tiszteletben más pácienseink személyiségi jogait és titoktartással kapcsolatos elvárásait.