Minőségpolitika
ISO 9001:2015
ISO 9001:2015
Mint az egészségügyi szolgáltató piac szereplője, a Saint James Hospital Kft. munkatársainak meggyőződése, hogy a hasonló szervezetek közötti különbség az ügyfelekhez való szakmai és érzelmi viszonyában mérhető. A cég jelmondata,
„Az Ön látása a mi hivatásunk”
ezt a küldetést fogalmazza meg minden érdekelt számára.
Ezt szem előtt tartva a Társaság elsődleges feladata, hogy:
A Társaság csak olyan feladatok végrehajtásába kezd, amelyeknél biztosított, hogy az ügyfelünket eljuttatjuk az elvárt eredményhez.
A Társaság a szolgáltatások nyújtása során nem a létező eszközökhöz rendeli a célokat és vezeti az ügyfelet, hanem a célhoz rendeli a feladatokat és ahhoz az eszközöket.
Ezen alapelvek megvalósítása érdekében az MSZ EN ISO 9001:2015 szabványnak megfelelően kialakított minőségirányítási rendszer működtetését a Társaság vezetés irányítás központi elemének vallja.
A minőségirányítás a vezetés és a munkatársak minden szintjének feladata és felelőssége.
A vezetők minőség iránti elkötelezettségét példamutatásuk, a minőségjavító tevékenység irányításában vállalt tudatos szerepük hitelesíti.
A Társaság biztosítja, hogy minden munkatársa megismerje a vállalat minőségpolitikáját, valamint a minőségirányítási rendszer alapvető céljait, felépítését, megvalósításának módszereit, a tevékenységre vonatkozó egyéb elvárásokat.
A Társaság külső szolgáltatóit és ügyfeleit bevonja minőségpolitikájának megvalósításába.
B u d a p e s t, 2020. augusztus 1.